Skip Navigation Links

فردی که به وسیله پیام کوتاه به فروشنده ای موفق تبدیل شد

نوشته شده درتاریخ : 1393/07/20 ساعت : 14:12:37

Ztek-Our-People

در این مطلب سخنانی از فردی را قرار داده ایم که به وسیله سامانه پیام کوتاه توانسته به فروشنده موفقی تبدیل شود :

زمانی که تجارت خود را شروع کردم روند پیشرفت و فروشم آن چیزی نبود که قبل از شروع انتظارش را داشتم . تا اینکه یک روز به یکی از سمینارهای فروش و بازاریابی مدرن که برگزار شد رفتم که در آنجا راهکارهایی در زمینه پیشرفت تجارت با کمک پیام کوتاه داده شد که در اینجا چند تا از آن راهکارهایی که برای من هم مفید بود را برای شما به اشتراک می گذارم.

۱٫ من تبلیغات پیامکی خود را شخصا به اسم مشتریانم ارسال کردم و از بازدهی باورنکردنی آن بهره مند شدم.

برای آنکه تبلیغات من همانند دیگر تبلیغات نباشد و توسط مشتریانم خوانده شود از یک حرکت زیرکانه و خلاقانه ای استفاده نمودم و ابتدای پیامک های خود نام خود شخص را قرار دادم تا بدینوسیله توجه او را به پیامک جلب کنم و نشان دادم که مشتری برای من از اهمیت زیادی برخوردار است.

**شما می توانید از قسمت ارسال هوشمند، پیامک های خود را به نام مشتری ارسال نمائید.**

۲٫ با ایجاد نظرسنجی که میان مشتریانم برگزار کردم از علاقمندی آنها  آگاه شدم و فروش خود را به صورت زیرکانه ای افزایش دادم.

مهمترین و جالب ترین امکانی که من را به سوی سامانه پیام کوتاه سوق داد آن بود که توانستم محصولاتم را مطابق میل مشتریانم فراهم کنم.

درواقع یک نظرسنجی را میان آنها اجرا نمودم و با دریافت جواب ای جانب مشتریانم به علاقه آنها آگاهی یافتم و زین پس تمام محصولات و کارهایم را مطابق سلیقه آنها انجام دادم که این روش زیرکانه موجب افزایش فروش من شد.

**شما می توانید از قسمت امکانات > نظرسنجی ، این روش را پیاده کنید.**

۳٫ با انجام تبلیغات محله ای و منطقه ای توانستم بازار آن منطقه را بدست بگیرم.

برای آنکه خود را در منطقه و محله خود معرفی نمایم از تبلیغاتی مربوط به منطقه و محله ی خود استفاده کردم تا بتوانم بازار آن مکان را بدست بگیرم و سپس خود را در سطح شهر معرفی کردم.

**تمامی سامانه ها دارای بانک شماره موبایل ها کل ایران می باشد (می توانید از بخش ارسال پیامک و قسمت منطقه ای هدفمند، بانک شماره موبایل های موجود را مشاهده نمائید).**

۴٫ با دریافت پیامک از طرف مشتریانم توانستم رابطه ای ۲ طرفه و قوی میان خود و آنها ایجاد کنم.

من بسیار تمایل داشتم تا نظرات و ایده های مشتریانم را بدانم زیرا دانستن نظرات آنها به کسب و کار من رونق می داد و باعث بوجود آمدن یک رابطه ای دو طرفه و قوی می شد.زین پس پیامک ها را به گونه ای ارسال می کردم تا از جانب مشتریانم پاسخی را دریافت نمایم. (مثلا ارسال عدد ۱ و یا نام خودشان و یا…)

** در تمامی سامانه ها یک شماره اختصاصی ۱۴ رقمی به شما اختصاص داده می شود تا بتوانید علاوه بر ارسال، پیام های دیگران را نیز دریافت نمائید. **

۵٫ با بازگشت هزینه پیامک های نرسیده توانستم در تبلیغات خود صرفه جویی کردم.

یکی از ویژگی هایی که تبلیغات به کمک پیامک مرا جذب نمود بازگشت هزینه پیامک های ناموفق بود زیرا علاوه بر آنکه پیامک بدست خود مخاطب می رسید و از این مزیت سود می بردم در صورت نرسیدن پیامک هزینه آن برمیگشت که موجب صرفه جویی در تبلیغاتم شد.

** هزینه تمامی پیامک های نرسیده به مخابرات و نرسیده به گوشی شخص برای شما برگشت داده می شود. **

۶٫ با فروش سامانه پیام کوتاه و ایجاد زیرکاربر توانستم سودی مازاد بر تبلیغات ام بدست آورم؟

اما  سودی که مازاد بر سودهای گفته شده کسب کردم ان بود که توانستم با فروش سامانه پیام کوتاه و ایجاد زیر کاربران برای خود از درآمد چشمگیر آن برخوردار شوم. زیرا من میتوانستم حداکثر ۱۰۰زیرکاربر ایجاد نمایم و از هرکدام هزینه اس دریافت نمایم به فرض مثال اگر از هرکدام ۴۰ هزارتومان دریافت میکردم با ایجاد ۱۰۰ زیرکاربر مبلغی معادل ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان درآمد داشتم.

sms بهترین سامانه اس ام اسارسال اس ام اسارسال اس ام اس و تبدیل شدن به خدمات دهنده برترارسال پیام کوتاه انبوهارسال پیام کوتاه به شهرستان هاارسال پیام کوتاه تبلیغاتیارسال پیامکارسال پیامک کوتاه انبوهافزایش بازدهی با ارسال پیام کوتاهافزایش درآمد به وسیله ارسال اس ام اسبازاریابی با اس ام اسبهترین ارائه دهنده سامانه اس ام اسبهترین ارائه دهنده سامانه پیامکبهترین روش تبلیغاتبهترین سامانهبهترین سامانه پیام کوتاهبهترین سامانه پیامکبهترین پنلبهترین پنل اس ام استبلیغ از طریق اس ام استبلیغات از طریق اس ام استبلیغات از طریق پیام کوتاهتبلیغات اس ام اس یتبلیغات موثرتبلیغات پیامکیتبلیغات پیامکی جدیدراه موفقیت با ارسال پیام کوتاهروش های تبدیل شدن به فروشنده معتبرسامانه ارسال اس ام اسسامانه پیام کوتاهسامانه پیام کوتاه جهت تبلیغاتفروش محصولات از طریق اس ام اسفروشنده برتر شدنفروشنده معتبر شدنموفقیت در ارسال پیام کوتاهپنل اس ام اس